Praktyki nauczycielskie
Filologia Polska
opiekun: dr hab Alina Biała prof. UJK
- INSTRUKCJA PRAKTYKI ŚRÓDROCZNEJ, LICENCJAT 28.03.2022
- INSTRUKCJA PRAKTYKI ŚRÓDROCZNEJ, MAGISTERSKIE 28.03.2022
- II ROK I STOPNIA, SKŁAD GRUP
- I ROK II STOPNIA, SKŁAD GRUP
Filologia Angielska
kierunkowy opiekun praktyk: dr Anna Bąk-Średnicka
opiekun praktyki: mgr Monika Kozubek
- PROCEDURA STUDENCKIEJ PRAKTYKI DYDAKTYCZNEJ NA KIERUNKU FILOLOGIA ANGIELSKA >>
Dokumentacja obowiązująca od roku akademickiego 2024/2025
PROCEDURA ODBYWANIA I DOKUMENTOWANIA STUDENCKICH PRAKTYK ZAWODOWYCH organizowanych w Instytucie Literaturoznawstwa i Językoznawstwa UJK
Podstawy prawne:
Akty prawa zewnętrznego:
Ustawa z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. 2023 poz. 742 ze zm.), Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 14 września 2023 r. w sprawie w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. poz. 2102)
Akty prawa wewnętrznego: Regulamin Studiów UJK,
Zarządzenie nr 171/2024 Rektora Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach z dnia 14 października 2024 r. zmieniające zarządzenie Rektora Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach nr 95/2020 z dnia 8 maja 2020 roku w sprawie praktyk zawodowych dla studentów oraz dla słuchaczy studiów podyplomowych Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach.
Celem procedury jest ustalenie zasad i warunków odbywania praktyki zawodowej dydaktycznej studentów studiów pierwszego i drugiego stopnia UJK przygotowujących się do wykonywania zawodu nauczyciela języka angielskiego jako obcego w szkole podstawowej i ponadpodstawowej.
Zasady i warunki odbywania i dokumentowania studenckich praktyk zawodowych określone są w dokumentach:
- (A) Regulamin i instrukcja praktyki dydaktycznej śródrocznej I stopień
- Regulamin i instrukcja praktyki dydaktycznej śródrocznej II stopień
- Regulamin i instrukcja praktyki dydaktycznej ciągłej I stopień
- DOKUMENTACJA – I stopień
- Identyfikator
- Organizacja – dokumentacja
- Teczka z dokumentacją
- Regulamin i instrukcja praktyki dydaktycznej ciągłej II stopień – wraz z załącznikami
Załącznik 1 – Raport z praktyki
Załącznik 2 – Ankieta dla mentorów
Załącznik 3 – Arkusz hospitacji ewaluacyjnej lekcji
Załącznik 4 – Ankieta dla studentów- DOKUMENTACJA – II stopień
- Identyfikator
- Instrukcja + dokumenty
- Teczka z dokumentacją